The best Side of سفارش طراحی سایت وردپرس

Wiki Article

زیبایی که در طراحی سایت شما استفاده می شود همزمان در نگاه بیننده است. ما هر روز با افرادی صحبت می کنیم که احساس می کنند وب سایت آنها جذاب نیست و احساس می کنند به همین دلیل است که آنها آنچه را که می خواهند از وب سایت خود نمی گیرند.

فروشگاه اینترنتی آن قدر زیاد شده است که دیگر بسیاری از امکانات لازم یک فروشگاه، در تمام سایت ها وجود دارد. پس این امکان نیز به تنهایی مشخص کننده روش طراحی سایت نیست.

مجموعه وب جوان علاوه بر ارائه خدمات در حوزه راه اندازی اولیه وب سایت ،در طول این مسیر همراه شما بوده و با پشتیبانی مداوم به رشد کسب و کار شما کمک خواهد کرد.

با ورود اطلاعات پروژه در صفحه ثبت سفارش قیمت تمام شده پروژه را قبل از ثبــت نهایـی مشـاهده نمایید.

برای آشنایی با اهمیت تخصص و میزان مهارت طراح، باید گفت که طراح سایت وردپرس در صورت عدم آشنایی با شبکه ها یا راه های نفوذ به وب سایت، قطعا زیرساخت مناسبی را برای عدم هک و آسیب دیدگی وب ایجاد نخواهد کرد.

اگر نمیدانید چرا وب سایت wordpress برای کسب و کار شما مناسب است ، در اینجا برخی از مزایای وردپرس را به عنوان یک پلت فرم وب read more سایت آورده شده است :

وب سایت تجاری : بسیاری از مشاغل از حضور آنلاین در فضای وب سود خواهند برد.

آن ها بهترین فروشندگان خود را در صفحه اصلی خود نشان می دهند.

انعطاف پذیری : وردپرس قابلیت راه اندازی انواع مختلفی از وب سایت ها از وبلاگ های شخصی و فروشگاه های آنلاین گرفته تا مجلات و روزنامه های آنلاین را در خود جای داده است.

تخصص ما وردپرس است. اگر به طراحی وب‌سایت با ودرپرس فکر می‌کنید همین حالا با ادمین سایت تماس بگیرید.

در ساعات غیر اداری جهت برقراری ارتباط و مشاوره ، از طریق واتس‌اپ یا تلفن تماس اضطراری استفاده نمایید.

معمولا هزینه طراحی پلاگین اختصاصی در دو مرحله پرداخت می‌شود: ۵۰ درصد به عنوان پیش‌پرداخت و بعد از عقد قرارداد، ۵۰ درصد مابقی هم بعد از تحویل پلاگین به شما و رفع ایرادات احتمالی.

 طراح مـورد نظـر خـود را بستـه به نوع پروژه و بودجه مورد نظر خود جستجو و انتخاب کنید .

سهولت در فروش و ارائه خدمات به دلیل عدم نیاز به گفت و گو با کاربر (در صورت داشتن سایت تمام توضیحات مربوط به فروش محصول و ارئه خدمات در سایت درج می شود و کاربر می تواند بدون پرسیدن سوال و به صورت راحت و سریع خرید خود را انجام دهد در این صورت حتی نیاز به دریافت شماره کارت جهت واریز مبلغ محصول یا خدمات وجود ندارد و تمامی واریزها به حساب متصل شما به سایت صورت می گیرد)

Report this wiki page